Cambrils es presenta com a destí gastronòmic a Chicago

El municipi de Cambrils ha dut a terme una exitosa acció promocional a Chicago, orientada a posicionar-se com una destinació gastronòmica i de Slow Travel. Aquesta iniciativa, organitzada en col·laboració amb l’Oficina Espanyola de Turisme als Estats Units, ha reunit agents de viatges i mitjans de comunicació especialitzats, mostrant els encant de la seva oferta gastronòmica.

La regidora de Turisme, Patricia de Miguel, ha destacat el gran potencial del mercat nord-americà per a Cambrils, afirmant que es tracta d’una oportunitat per fer conèixer la seva gastronomia, la tradició pesquera i el model turístic basat en l’autenticitat i la qualitat.

L’esdeveniment ha inclòs una presentació institucional seguida d’un exclusiu sopar degustació, permetent als assistents gaudir dels plats tradicionals mentre coneixien les característiques de Cambrils, com la capital gastronòmica de la Costa Daurada. El destacat xef Sergi Palacín va liderar la creació d’un ‘romesco’ de Cambrils, un plat emblemàtic que simbolitza la rica herència culinària del municipi.

Amb aquesta acció, Cambrils busca reafirmar la seva identitat com a destinació diferent i reconeguda a nivell internacional, alhora que atreure més visitants interessats en la seva rica oferta gastronòmica i cultural. Els resultats han estat molt positius, amb un notable interès per part dels assistents, molts dels quals han descobert Cambrils per primera vegada durant aquest esdeveniment.


- Et Recomanem -