
Cambrils hissa la Bandera Blava a diverses platges
Enguany, Cambrils ha hissat la Bandera Blava a les platges de l’Esquirol, Regueral, Cavet, Vilafortuny i La Llosa. Els destacats assistents a l’acte d’hissada van incloure l’alcalde de Cambrils, Oliver Klein, el cap de la Policia Local, Carles Besora, i el gerent d’Ingesol, Sergi del Castillo. Aquest esdeveniment simbolitza l’esforç constant de l’Ajuntament per mantenir i millorar la qualitat de les seves platges, que són un dels majors atractius del municipi.
Entre les novetats d’aquest any s’han instal·lat zones de bany adaptat per a persones amb mobilitat reduïda a les platges de La Llosa i l’Ardiaca. Aquestes zones inclouen baranes per facilitar l’accés a l’aigua i plataformes amb seients a l’ombra per millorar la comoditat dels usuaris.
A més, Cambrils s’ha convertit en el municipi de la província de Tarragona amb més Banderes Blaves per a aquest any, ja que ha recuperat el segell de qualitat per a la platja de l’Esquirol, sumant-se així a les quatre platges que han renovat aquest reconeixement. La Bandera Blava és un segell de qualitat internacional que reconeix els municipis que gestionen correctament les seves platges, garantint una excel·lent qualitat de l’aigua i uns serveis adequats per als usuaris.
Per a l’estiu d’aquest any, s’ha recuperat la Unitat de platges de la Policia Local, amb l’objectiu de millorar la seguretat i el servei d’atenció al públic. El servei de socorrisme comptarà amb 34 socorristes i 18 punts de vigilància, assegurant així la seguretat dels banyistes.
- Et Recomanem -
